CoD 2 ServeR z modom

|     Prva stran     |     Dolpoteg     |     Galerija     |     Kontakt     |

 

torej znamo postaviti cod 2 server. kako pa je z raznimi modi? stvar niti ni tako težka, čeprav sem včasih naletel na težave, s katerimi sem se potem ubadal ure in ure, preden sem jih rešil. ampak zdaj nas te težave ne zanimajo, ampak nas zanima predvsem, kako je s temi "mod serverji".
na netu najdemo kup takšnih in drugačnih modov. ko se odločimo za nek mod, ga prenesemo na svoj računalnik. če imamo srečo, dobimo zraven moda tudi konfiguracijsko datoteko (navadno je to server.cfg), katero moramo prilagoditi svojim potrebam. če te datoteke ni, bo stvar precej težavnejša. v našem primeru bomo postavili server z admiral modom.
pa se lotimo postavitve serverja.
moje prvo zlato pravilo je, da server postavljamo na "čisto" inštalacijo coda - to pomeni, da nismo iz raznih serverjev že dl-jali kup modov, pamov, costum map, in podobne navlake.
mod bomo postavili v cod 2 mapo;

predlagam, da mapi z modom pustite originalno ime. v tej mapi so vse datoteke, ki jih potrebujemo za server (lahko se dodajo tudi costum mape - v mojem primeru teh map ni);

zelo pomembna je server.cfg datoteka, katero uredite in si jo prilagodite svojim željam in potrebam. odprete jo s programom za urejanje besedil - notepad ali wordpad ter jo uredite (ne pozabite shraniti sprememb);

v konfiguraciji ne pozabite označiti, da dovolite download-anje, sicer na vaš server ne bo mogel nihče. naslednja stvar, ki jo naredimo je ta, da na namizje kopiramo cod2mp.exe;

bližnjico na namizju lahko poljubno preimenujete - sam sem jo imenoval admiral mod.
naslednja stvar je pomembna! zdaj bomo pokomandirali, da želimo imeti server ter določili nekaj nastavitev. komadno bomo dodali v bližnjico na namizju, razložil bom tudi pomen ukazov;

s prvo komando zaukažemo, katero mapo server uporabi za delovanje. ime se mora ujemati z imenom mape, v katero smo shranili datoteke z modom. druga komanda pove, da naj bo to javni server, na katerega se lahko povezujejo igralci "od zunaj". s tretjo komando smo določili, na katerem portu deluje server. privzet port je 28960, vendar če imamo več serverjev ali pa pač zato, ker tako želimo, lahko številko porta spremenimo. tudi naslednja komanda je pomembna - serverju pove, iz katere datoteke pobira podatke o konfiguraciji serverja. tudi tu moramo paziti, da vpišemo pravilno ime, ki se mora ujemati s tistim v naši mapi. map rotate je standarden ukaz, zadnji ukaz pa omogoči ali onemogoči delovanje punkbusterja.
opazili ste, da je tukaj nekaj ukazov, ki so tudi v konfiguraciji serverja. ugotovil sem, da če jih vpišemo v zagonsko datoteko, le-ti vedno pravilno delujejo, če so vpisani v konfiguraciji serverja pa temu ni bilo vedno tako.
zdaj ko vemo za kaj gre, desnokliknemo na bližnjico na namizju. pomembno je polje target, ki najprej zgleda tako;

pojdimo do konca besedila v tem polju, naredimo presledek in dodajmo celoten ukaz, katerega pomen sem vam razložil zgoraj;

ne pozabimo shraniti !

update-ajte PunkBuster. če ne veste kako, preberite tole. tudi nastavitve punkbusterja so kar pomembne. potrebne konfiguracijske datoteke lahko dolpovlečete tukaj. vendar je tukaj cel kup nastavitev in punkbuster dokaj obremenjuje server, ko kar naprej preverja to in ono. če imaste server 4 fun si dl-jajte tole datoteko, jo odrarajte in jo dajte v mapo pb.

če uporabljate požarni zid, router ali karkoli, kar ščiti vaš računalnik pred vdori, morate odpreti port, ki ste ga določili za delovanje serverja, da bo server viden navzven. če želite, da se bodo na vaš server povezovali tudi igralci, ki nimajo originalnega cod 2 key-a, je potrebno server skrekati (uporabi google).

ojla, pri koncu smo. zaženimo bližnjico na namizju. prikazala se bo konzola. po nekaj sekundah izpisovanja raznih podatkov v prazno polje konzole vpišite ukaz status in pritisnite enter. če bo rezultat takšen;

pomeni, da vaš server teče kot namazan 

 

 

Na vrh

www.oyoy.si - vse pravice pridr┼żane.